"БСП за България" и "Воля" са похарчили най-много за предизборна кампания в медиите
Партиите, коалициите и независимите кандидати за депутати са похарчили 3 281 413 лв. без ДДС за предизборна кампания в медиите. Това се разбира от обобщение на данните от договорите за медийно отразяване, направен от сайта "Отворен парламент" към 27 май т.г.
Най-много средства е похарчила коалицията "БСП за България" - 681 896 лв. без ДДС, която е втора на политическа сила с петима евродепутати. На второ място по разходи е ръководената от Веселин Марешки коалиция "Воля – българските родолюбци", която е похарчила 597 180 лв. без ДДС, но не успя да вземе и един евродепутатски мандат. Трета е ГЕРБ с похарчени 494 502 лв. без ДДС, която е първа политическа сила.
Разходите на ВМРО са 417 123 лв. без ДДС, на "Демократична България" - 193 069 лв. без ДДС, а на ДПС - 156 570 лв. без ДДС.
Най-много средства са привлечени от трите национални телевизии. Според информацията Би Ти Ви получава 712 106 лв. без ДДС, "Нова телевизия" – 627 675 лв. без ДДС, а БНТ - 289 139 лв. без ДДС. След телевизиите "Евроком" и Канал 3, които получават съответно 217 хил. лв. без ДДС и 150 хил. лв. без ДДС. От печатните медии най-много приходи има в. "Труд" - 108 112 лв. без ДДС, следван от в. "24 часа" – 97 144 лв. без ДДС. / Дневник
- Ако видите грешка изберете текста и натиснете Ctrl + Enter
- выборы