Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование ваших файлов cookie.

Министър Ангелкова: На плажа следим цените по договорите, допълнителните услуги са право на стопанина

Министър Ангелкова: На плажа следим цените по договорите, допълнителните услуги са право на стопанина

При проверките на плажовете експертите на Министерството на туризма следят да се спазват цените за чадъри и шезлонги, фиксирани в договорите с концесионери и наематели, а предлагането на допълнителни услуги на плажа е по усмотрение на концесионера. Единственото условие обаче е тези допълнителни услуги да не са задължителни. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова в парламента, коментирайки казус със сигнал на турист, че на къмпинг „Нестинарка“ вместо обещаните по 36 стотинки за чадър и за шезлонг, са му взели и още 10 лв. за две шалтета. Всеки потребител сам прави избор какви плажни принадлежности са му необходими. Проверката на казуса продължава, стана ясно от думите на Ангелкова.

Тя припомни, че министерството проверява всеки постъпил сигнал за нередности в обслужването или нарушения на договорите в туризма. Направихме изключително важна съвместна проверка с МВР и представители на Община Обзор на плаж „Обзор-мотела“, където бе установено, че има нерегламентирано вземане на пясък. Той е насипан върху частен имот, така че да се образува частен плаж, включително с такава табела, каза още Ангелкова. Тя съобщи още, че там има заграждения върху плажа, поставени са нерегламентирани обекти, заради което е възможно да се стигне до глоба.

Министърът допълни, че е получен подобен сигнал и за плаж на територията на област Варна -  „Кабакум-централен“, който е неохраняем и където също има нерегламентирано поставяне на преместваеми обекти. Местната власт също е алармирана.

Тези проверки ще продължат през целия сезон и по цялото протежение на Черноморието. Когато установим нередности, ще действаме безкомпромисно, категорична бе Ангелкова. Тя припомни, че на сайта на министерството работи вече втора година горещ телефон за сигнали и жалби, които могат да се изпращат и специализиран мейл. Само по този начин ще подобрим качеството на предлагания туристически продукт, допълни още министърът.

Поделиться:
Читайте
новости:
Телеграмм Яндекс Дзен Вайбер Google Новости Яндекс Новости Фейсбук Твиттер Вконтакте Одноклассники